מחלות זיהומיות

ייעוץ למטיילים על מחלות זיהומיות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ייעוץ למטיילים על מחלות זיהומיות

ייעוץ למטיילים על מחלות זיהומיותמטיילים, היוצאים למדינות שונות בעולם, נדרשים לקבל חיסונים, המגנים עליהם מפני מחלות טרופיות ואחרות. חיסונים אלה הם אינם בגדר חובה, אלא המלצה בלבד.

הדבר רלוונטי לרוב למטיילים, המתכננים טיול למדינות עולם שלישי, לאסיה וגם לאפריקה ובאופן כללי – ליעדים שרמת ההיגיינה בהם לקויה או במקומות בהם מחלות זיהומיות נחשבות לנפוצות מאד. ייעוץ למטיילים על מחלות זיהומיות לפני היציאה לדרך הוא אחת מדרכי המניעה.

במסגרת ייעוץ זה מקבלים המטיילים פרטים רלוונטיים לגבי היעד שאליו הם נוסעים, שומעים על אזהרות הקשורות לענייני בריאות וגם על חיסונים מומלצים. לאחר שקיבלו את כל הפרטים הם פונים לקבלת החיסון/החיסונים הרצויים במרכזים הרפואיים.

איך עובד הייעוץ למטיילים?

למי שמתכנן לצאת לטיול תרמילאים או לטיול ליעדים בעייתיים, מומלץ להגיע למרכזי השירות הרפואי, הניתנים למטיילים ללא עלות. מדובר בשירות מיוחד לנוסעים לארצות שונות בעולם, כמו ארצות דרום ומרכז אמריקה, ארצות אפריקה, המזרח הרחוק, מדינות מזרח אירופאיות שונות ועוד.

אזורים אלה מוכרים ככאלה הסובלים ממחלות קשות, מרמת רפואה לא גבוהה כל כך וגם מרמת היגיינה נמוכה. צוות המרכזים למטיילים בוחן את היעדים השונים הרלוונטיים למטייל, ובהתאם ממליץ לו אילו חיסונים עליו לקחת לפני היציאה לדרך. בנוסף הוא מוסר לו מידע עדכני באשר לתנאים הרפואיים באותו המקום, למגפות  שבו וגם דרכים שתעזורנה לו לצמצם את הסיכוי ללקות במחלה זיהומית.

את הפנייה לקבלת ייעוץ זה ואת ההכנות לקראת הנסיעה מומלץ לעשות חודשיים עד שלושה מראש. מכיוון שישנם מספר חיסונים שיש לקחת אותם כחלק מסדרת מספר זריקות ובמרווחים של כמה שבועות ביניהם, מומלץ להתחיל את ההליך מוקדם. במידה ומדובר במטיילים הסובלים מבעיות בריאות שונות, כדאי לפנות לרופא המטייל ולבדוק אתו את עניין החיסונים.

בכל מקרה, מומלץ גם לקחת לנסיעה מלאי של תרופות, שיספק מענה מתאים לאורך כל התקופה. שירותי הייעוץ למטיילים יספקו למטייל עצמו גם מידע בנוגע לתרופות המומלצות בהתאם לידע וגם תוך התייחסות למצבו הבריאותי הנוכחי.

כדאי גם להצטייד בערכת עזרה ראשונה, הכוללת חומרי חבישה, חומר לחיטוי פצעים, כפפות חד פעמיות, תכשירים נגד פטרת וגם פינצטה ומספריים. תכשירים לחיטוי מים יכולים גם הם לעזור ובמיוחד במקומות בהם איכות המים ירודה מאד וגם מסכה לכיסוי הפנים.

חשוב לדעת על מחלות זיהומיות

למחלות זיהומיות ישנם תסמינים שונים, שיכולים להעיד על ההדבקה בהן: חום גבוה, שלשולים, כאבי בטן וגם חולשה יכולים להופיע לאחר ההדבקה. חשוב להכיר את התסמינים האלה לפני שיוצאים לטיול ובמידה ואלה מופיעים במהלכו, יש לפנות בהקדם למרכז טיפולי כדי לקבל מענה מתאים. החיסונים וכך גם התרופות השונות מהווים כחלק מהמניעה ויכולים להציל חיים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן