מחלות זיהומיות

למה חשוב לעשות ביטוח רפואי לחול?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיסה

אם אתם שואלים למה חשוב לעשות ביטוח רפואי לחו"ל כאשר ממריאים ליום-יומיים, לשבוע או לתקופה ממושכת יותר, כנראה שלעולם לא נתקלתם במצב בו הייתם צריכים סיוע רפואי בחו"ל, וטוב שכך. בכל זאת, בואו נרחיב על הסיבות השונות אשר מובילות כל אדם בר-דעת לרכוש פוליסה – קראו כאן.

קודם כל, האם חובה לבטח כשנוסעים לחו"ל?

לא, אין חובה חוקית לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, אבל חשוב לדעת כי חלק מהמדינות דורשות ביטוח מסוג זה כאשר מבקשים להיכנס בגבולותיהן, או כאשר מעוניינים להוציא ויזה כמובן. באופן כללי, אין חוק בישראל אשר מחייב אתכם לרכוש ביטוח רפואי לחו"ל באתר גודיי או בכל אתר אחר. אבל, אין אדם עם היגיון בריא אשר יהיה מוכן לטוס לחו"ל ללא ביטוח נסיעות מתאים.

זאת, מתוך כמה סיבות שונות, אבל הסיבה העיקרית היא – להימנע מהוצאות כספיות גבוהות של עשרות ועד מאות אלפי שקלים, לעיתים גם מיליונים של שקלים. כאשר אנשים חלילה מוצאים את עצמם במצב בו הם זקוקים לשירותים רפואיים בחו"ל, העלויות עלולות לגרום לפשיטת רגל, תרתי משמע, לא פחות מזה. וזו הסיבה העיקרית לרכישת ביטוח נסיעות.

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

באופן כללי, מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה בהתאם לפקטורים הבאים: גיל המבוטחים, המצב הרפואי הנוכחי וההיסטוריה הרפואית שלהם, האם הם מעשנים או סובלים מעודף משקל, מחלות כרוניות ועוד גורמים נוספים. בעוד כי מחירים של ביטוחים סטנדרטיים נעים בין כמה דולרים ליום, או כמה עשרות שקלים בודדים ליום, ניתן להוזיל את העלויות בדרכים הבאות:

  • השוואת מחירים: מומלץ לערוך השוואת מחירים בין כמה חברות ביטוח, עם דגש על קבלת 3 הצעות מחירים לכל הפחות. זאת, תוכלו לבצע באתרים של השוואת מחירים כדוגמת אתר גודיי. השוואת המחירים מהווה סקר שוק לכל דבר ועניין, לכן חשוב לעשות זאת כמה שיותר בהקדם.
  • רכישת מספר ביטוחים לחו"ל: אם אתם צריכים לרכוש מספר ביטוחי נסיעות לחו"ל, ההמלצה הגורפת היא לרכוש את כל הפוליסות דרך אותה חברת ביטוח. אם תרכשו מספר פוליסות, חברות ביטוח רבות בדרך כלל יציעו לכם הטבות שונות, לעיתים גם הנחות במחירים.

לסיכום, היכן לרכוש ביטוח נסיעות?

בסופו של דבר, ישנן כמה וכמה חברות ביטוחים שונות בארץ אשר משווקות פוליסות ביטוחי נסיעות לחו"ל, כאשר ההבדלים במחירים ביניהם הם לא מאוד דרמטיים. לכן, בין אם אתם רוצים לרכוש ביטוח כזה או אחר, יותר חשוב לוודא מה הכיסוי כולל ומה גובה הכיסוי. לצורך העניין, חלק מהחברות מציעות כיסויים רפואיים עד 3 ואפילו 5 מיליון ₪, ככה שזה בהחלט שווה את הבדיקה שלכם. לנוחיותכם, באתר גודיי אפשר למצוא מחירון ביטוחי נסיעות לחו"ל לישראלים למגוון יעדים שונים ברחבי העולם.

טיסה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן